Wednesday, July 7, 2010

Memorandum Majlis Dialog dan Direktori Perhubungan gabungan Persatuan Penduduk Bukit Mahkota...



Assalamualaikum wbt

Bersama ini dilampirkan Direktori pengurusan Gabungan Persatuan Penduduk BBM, sila maklumkan jika ada kesilapan.


Memandangkan file salinan Memorandum agak besar, maka saya akan bagi kepada Dato' / tuan dalam bentuk CD. InsyaAllah by Friday akan saya usahakan supaya ianya berada di tangan pihak Dato' / tuan.


Pls take note:-

1. Diharapkan pihak Dato'/tuan dapat edarkan laporan tersebut kepada ahli-ahli yang lain. Dan diharapkan dapat mengumpul maklumbalas dan tambahan permasalahan. Sila emailkan kpd saya utk kami consolidate di peringkat induk.


2. 2 salinan tambahan memorandum akan saya majukan kpd Tn Hj Mazwan, untuk beliau panjangkan kpd pihak yang berkenaan. Harap Dato'/tuan dapat memantau tindakan2 yang telah diambil terhadap permasalahan yang kita kemukakan.


3. Harap dapat gunakan email sebagai medium utk kita berhubung. InsyaAllah kita akan follow-up dgn pertemuan fizikal dalam jangkamasa terdekat.


Lastly, jutaan perhargaan dan terima kasih di atas sokongan dan dokongan utk majlis dialog yang lepas. Walaupun kehadiran agak mendukacitakan, namun saya secara peribadi agak berpuashati sbb dapat utarakan permasalahan ini secara rasmi kpd pihak MPKj. Moga2 tindakan susulan yang bakal kita ambil akan memberikan natijah yang baik dan berkekalan.

Sekian, terima kasih.


Mazuki Abdullah
Pen. S/U Gabungan

No comments:

Post a Comment