Monday, January 19, 2009

Under Construction

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Terima kasih kepada Saudara Zulkifli dan rakan rakan lain yang bersama berjaya melahirkan laman blog Mahkota5.

Laman blog Mahkota5 ini akan direka bentuk dengan konsep mesra pengguna. Antara lain, sasaran laman blog ini adalah bertujuan untuk:-
  • memberi saluran informasi am kepada penduduk
  • menghebahkan aktiviti penduduk seperti aktiviti persatuan, surau dan sebagainya
  • melapor aktiviti-aktiviti penduduk terutamanya aktiviti persatuan
  • perkhidmatan iklan
  • menerbitkan rencana/artikel dari penulis jemputan.

Setakat sekarang, laman blog ini masih muda lagi dan perlu banyak upgrade. Sekarang masih lagi menggunakan free template yang disediakan oleh google. Saya sedang merangka layout baru yang lebih bersesuaian untuk kegunaan laman blog Mahkota5. Untuk menurangkan masa menulis sendiri XML files, saya mengambil keputusan untuk tiru sahaja XML files dari laman web lain, walau bagaimanapun bantuan pakar XML adalah sangat-sangat diperlukan. Saya yakin ramai di antara penduduk Bukit Mahkota yang boleh membantu saya. Komen-komen berhubung rekabentuk laman blog ini bolehlah terus dihantar kepada saya untuk tindakan.

Sekian, terima kasih.

nizam komari

No comments:

Post a Comment